پیوست ایمنی برای ساخت‌وسازهای شهر تهران ضروری است

تهران- ایرنا- رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت تصویب و اعمال پیوست ایمنی برای پروژه های ساخت و ساز شهری تاکید کرد و اجرای آن را در شهر تهران ضروری دانست.

به گزارش ایرنا، رضا کرمی محمدی  روز چهارشنبه در دیدار مسوولان شهرداری منطقه ۶ از محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، گفت:  تعریف طرح‌ها و  پروژه‌های محله محور موجب شناسایی مخاطرات محله می‌شود و باید برای انجام هر طرح عمرانی پیوست ایمنی تعریف شود.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن تشریح اهمیت و موقعیت ستادهای مدیریت بحران مناطق و مخاطرات محتمل شهر تهران گفت: اقدامات انجام شده تاکنون مناسب بوده اما هنوز کافی نیست و راهی طولانی برای تحقق شهری ایمن در برابر حوادث و سوانح پیش رو داریم.

وی ادامه داد: منطقه ۶ در انجام برنامه‌های مدیریت بحران شهر تهران پیشرو است و همکاری ستاد مدیریت بحران این منطقه در پیشبرد اهداف مدیریت بحران بسیار خوب است اما در تهران هر چقدر هم که کار کنیم باز هم نیاز به اقدامات بیشتری دارد.

در ادامه جلسه، معاون آمادگی، عملیات و پدافند غیر عامل سازمان مدیریت بحران تهران با بیان اینکه منطقه ۶ مرکز ثقل تهران است، گفت: با وجود مراکز مختلف فرهنگی، سیاسی و آموزشی در منطقه، پیش‌بینی اقدامات پدافندی بسیار با اهمیت است.

اسماعیل سلیمی افزود: برای ارائه تسهیلات در زمان وقوع بحران با مسائل بسیاری مواجه خواهیم بود، برهمین اساس طراحی سناریوهای متفاوت برای هر منطقه با توجه به خصوصیات آن و معیارهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در نظر گرفته شده لازم و ضروری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha