۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 1823
کد خبر: 84032854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگار یک آمر به معروف و ناهی از منکر است

۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۰۰
کد خبر: 84032854
خبرنگار یک آمر به معروف و ناهی از منکر است

کرمان - ایرنا - قائم مقام دبیر و معان اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: خبرنگار یک آمر به معروف و ناهی از منکر است که خوبی‌ها و نقاط ضعف را نشان می‌دهد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله میرزایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک واجب استقلالی و بدون وابستگی به موضوع دیگری است افزود: تقاضای ستاد از رسانه ها و خبرنگاران این است، امر به معروف و نهی از منکر را برای مردم تبیین کنند.

 وی همچنین امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه آحاد جامعه دانست و اظهار داشت: نخبگان و خواص در قبال ترک این فریضتین توبیخ بزرگ دارند.

حجت الاسلام میرزایی در ادامه اعتراضات کارگری را در مطالبه حق و حقوق نمونه ای از نهی از منکر عنوان و اظهار تاسف کرد: ستاد وظیفه اجرایی ندارد بلکه وظیفه آن احیای فریضتین و آموزش و ایجاد بستر مورد نیاز برای مردم که این فریضه را انجام دهند ضمن اینکه قانون حمایت از آمران به معروف در سال ۹۴ تصویب و ابلاغ شده است.

وی در ادامه گفت: دین ظرفیتی برای مردم قرار داده که مسئولین را هم می توان امر به معروف و نهی از منکر کنند و اگر این فضا درست فراهم شود هیچگاه اغتشاش نخواهد شد و از بیگانگان نیز این فرصت سودجویی رسانه ای گرفته می شود.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه امر به معروفی و نهی از منکر باید به پیوست علم و نخبگان و رسانه را داشته باشد تا کار به صورت تخصصی انجام شود افزود: "اداره الگوهای موفق" در ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در راستای ایجاد روش و شگردهایی برای این امر ایجاد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha