۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84032872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۴ هزار خانوار در بجنورد کمک مومنانه دریافت کردند

بجنورد- ایرنا- مسوول ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با اشاره به اینکه تاکنون ۲۸ هزار و ۵۲۳ خانوار نیازمند و آسیب دیده از ناحیه کرونا در این شهرستان شناسایی شده است، گفت: از این تعداد در مرحله دوم پویش مومنانه بیش از ۲۴ هزار خانوار کمک دریافت کردند.

سرهنگ مهدی الهی راد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مرحله از پویش کمک های مومنانه پنج هزار و ۹۳۷ بسته مواد غذایی خشک، ۳۱۰ هزار پرس غذای گرم و سه هزار و ۳۴۰ بسته بهداشتی بین نیازمندان و خانوارهایی که از ناحیه شیوع ویروس کرونا آسیب دیده بودند، توزیع شد.

وی ارزش کمک های مرحله دوم رزمایش مومنانه را ۴۷ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از مجموع این میزان ۴۵ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال توسط مردم و نیکوکاران و دو میلیارد ریال نیز از سوی نهاد ها و سازمان ها بوده است.

 مسوول ناحیه مقاومت بسیج بجنورد گفت: مردم مومن و نوعدوست این شهرستان در مرحله اول کمک مومنانه نیز حدود  ۳۰ میلیارد ریال در این پویش  مشارکت کردند.

الهی راد افزود: این کمک ها در اختیار ۲۰ هزار خانوار قرار گرفت.

وی از تشکیل شورای جهادی نیز خبر داد و گفت: این شورا به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی و توزیع عادلانه کمک ها به نیازمندان شهرستان ایجاد شده است و ۲۴۴ گروه جهادی شناسنامه دار کمک ها را به دست افراد شناسایی شده، می رسانند.

الهی راد افزود: در پویش کمک مومنانه دستگاه ها، ارگان ها و سازمان ها نیز مشارکت داشته اند که بیشتر نیز از مشارکت مردمی استفاده کرده اند و بیش از ۸۵ درصد کمک ها توسط خیران جمع آوری شده است.

به گفته مسوول اقشار بسیج در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ۱۲۰ هزار خانوار نیازمند در سطح استان تاکنون شناسایی شده اند که برخی از اقشار جامعه از ناحیه ویروس کرونا در تعطیلی و قرنطینه اجباری آسیب اقتصادی جدی دیده‌اند.

خراسان شمالی با جمعیت ۸۶۳ هزار نفر بیش از ۳۰۰ هزار نفر بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha