۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84033777
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسوولان مهابادی اقدام نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند

مهاباد- ایرنا- امام جمعه، فرمانده ویژه مهاباد و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی طی پیام مشترکی اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا در متن پیام مشترک "ماموستا عبدالسلام امامی"، "ایرج شجاعی" و "جلال محمودزاده" آمده است: بار دیگر کینه‌توزان دین مبین اسلام و کوته بینان دموکراسی غرب با بازنشر کاریکاتوری موهن به بهانه آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی توهین کردند.

در این پیام تاکید شده است: اگر چه دنیای به اصطلاح متمدن اروپایی و آمریکایی در طول سال‌های اخیر با به راه‌انداختن فتنه‌هایی چون داعش و طالبان سعی زیادی کردند تا چهره‌ای خشونت بار از اسلام را به نمایش بگذارند لیکن دستان در خون آغشته و پلیدشان اینبار به گونه‌ای دیگر رخ نمایان کرد؛ بازنشر کاریکاتور موهن علیه پیامبر اعظم صلوات الله علیه، نه تنها دل مسلمانان عالم، بلکه دل تمامی متدیّنین و آزادگان جهان را عمیقاً غصه‌دار کرده است.

در بخش دیگری از پیام آمده است: در کجای تاریخ عقلانی بشریت، توهین به ادیان و پیامبران آنان، مولفه‌ای برای نشان دادن آزادی بیان قلمداد شده است؟ مسلمانان راستین، هرگز چنین رفتارهایی را فراموش نخواهند کرد؛ این اقدام جسارت بار، نشانه انفعال و استیصال استکبار در مقابله با گفتمان اسلام ناب محمدی است و به منظور انتقام از شکست‌های پیاپی مستکبران در مقابله با آزادی‌خواهان جهان و پیروان مکتب توحید هر ازچند گاهی انجام می‌شود.

در ادامه این پیام اضافه شده است: پاسخ چنین اعمال دور از شان انسانی، اتکال به حضرت حق و برداشتن گام‌های مستحکم و عملی در راه شریعت نبوی و آگاه‌سازی و پرده برداشتن از چهره دروغین و مستکبرین جهانی است.

نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس روز یازدهم شهریورماه در اقدامی گستاخانه و توهین‌آمیز، کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) را بازنشر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha