۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 917
کد خبر: 84033788
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اقدام موهن نشریه فرانسوی را محکوم کرد

تهران-ایرنا- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی اقدام شرم‌آور و نفرت انگیز نشریه فرانسوی در بازنشر اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع؛  سید ضیاءالدین آقاجانپور در پیامی اقدام موهن نشریه فرانسوی را محکوم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور در این پیام اظهارداشت: مدعیان دروغین حقوق بشر در حالی اجازه توهین به مقدسات مسلمانان را به بهانه آزادی بیان صادر نمودند که کوچکترین انتقاد به هولوکاست و رژیم صهیونیستی را جرم می دانند
وی از همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان درخواست کرد مراتب اعتراض و انزجار خود را از این اقدامات ننگین و شرم آور اعلان نمایند؛ اسلام دین صلح و آشتی و پیامبر اعظم (ص) پیامبر رحمت برای همه جهانیان است و توهین به مقدسات همه ادیان الهی و آسمانی محکوم و مردود است.

در پیام رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع آمده است: به سردمداران نظام سلطه و ایادی آنان و همه ظالمان و مستکبران هشدار می دهیم دست از ظلم و جنایت و توهین به مقدسات ادیان الهی بردارند که إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ/خداوند در کمینگاه (ستمکاران) است.

نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" ژانویه سال ۲۰۱۵ میلادی در صفحه نخست خود با انتشار مطلبی با عنوان "من شارلی هستم" اقدام به توهین به پیامبر اسلام (ص) نمود که با واکنش‌ مسلمانان رو به رو شد.

این نشریه یازدهم شهریور ماه امسال نیز بار دیگر اقدام به بازنشر کاریکاتورهای توهین آمیز خود کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha