۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۹
کد خبر: 84033927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جانشین سپاه ارومیه: توهین به پیامبر اسلام (ص) نشانه بی‌خردی دشمن است

ارومیه- ایرنا- جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارومیه گفت: طبق فرموده قرآن پیامبر بزرگوار اسلام (ص) جز برای رحمت و مهربانی برای عالمیان مبعوث نشده و الگویی نیکو برای جهانیان بوده و توهین به این شخصیت عظیم‌الشان، نشانه ناآگاهی و بی‌خردی دشمنان بشریت است.

سرهنگ صفر باباپور روز پنجشنبه در تجمع اعتراض‌آمیز بانوان بسیجی در بوستان باغ نرگس ارومیه افزود: اگر تمام جهانیان نیز به این حرکت زشت اعتراض کنند، نمی‌توانند حق الطاف پیامبر اسلام را ادا کنند و این کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

وی با اشاره به شخصیت والای رسول اکرم (ص) افزود: اهانت به شخصیت بزگوار پیامبر اسلام (ص) نشان از آزادی بیان نیست و همه مسلمانان جهان باید این حرکت ناپسند را محکوم کنند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارومیه بیان کرد: دشمنان از نفوذ اسلام در غرب هراس دارند زیرا هرروز گرایش به اسلام در اروپا بیشتر و بیشتر می شود.

سرهنگ باباپور اضافه کرد: ، حرکت اعتراضی بانوان ارومیه ای، نشان دهنده این است که ما رهرو پیامبر اسلام و اولاد ایشان هستیم و تا پای جان برای حفظ اسلام ایستاده ایم.

به گزارش ایرنا، نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس روز یازدهم شهریورماه جاری در اقدامی گستاخانه و توهین‌آمیز، کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم (ص) را بازنشر کرد که این اقدام با اعتراض های گسترده در دنیا همراه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha