پلیس اماکن همدان ۱۱ واحد متخلف را پلمب کرد

همدان- ایرنا- رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی همدان گفت: عوامل این نیرو در یک هفته گذشته ۱۱ واحد متخلف را به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمب کردند.

سرهنگ احمد رحیمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در یک هفته گذشته ۲۰ واحد صنفی در زمینه موضوع های مختلف بهداشتی مورد رصد پلیس قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پنج واحد مرغ فروشی تعطیل و چهار قلیان سرا به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمب و از این واحدها ۲۷ عدد قلیان جمع‌آوری شد.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی همدان با بیان اینکه رعایت فاصله اجتماعی در کافی شاب ها بسیار ضعیف است اضافه کرد: ۹ واحد کافی شاب بعد از محرز شدن تخلف بهداشتی متعهد به رعایت آن شدند و ۲ واحد دیگر به علت تکرار تخلف پلمب شدند.

وی بیان کرد: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان نیز اقدام به پایش سایتها و رصد افرادی که اقدام به تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی داشتند، کرده است و در این راستا یک متخلف به مرجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی همدان بیان کرد: همچنین ۱۰ مورد خبر نادرست در سایت ها و کانال ها قرار گرفته بود که پس از تذکر این اخبار حذف شد.

سرهنگ رحیمی از انجام چهار مرحله عملیات روانی در ۶۰ کانال توسط پلیس فتا خبرداد و افزود: ۲ گشت مشترک با تیم‌های بهداشتی و چهار واحد تیم مشترک با مجموعه اتحادیه‌ها و اتاق اصناف داشته‌ایم.

وی از رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در محوطه گنجنامه توسط دستفروشان و مسافران خبر داد و افزود: حاضران در محدوده پناهگاه دوم کوهستان الوند که بیشتر با تلکابین به این محل عزیمت می کنند و جزو کوهنوردان نیستند نیز ماسک نمی‌زنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha