۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 84041841
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷ هزار رزمنده شاخص استان مرکزی تجلیل می‌شوند

۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۳۵
کد خبر: 84041841
۲۷ هزار رزمنده شاخص استان مرکزی تجلیل می‌شوند

اراک - ایرنا - مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: ۲۷ هزار رزمنده شاخص این استان در مراسمی که به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد، تجلیل می‌شوند.

سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آیین تجلیل از رزمندگان شاخص استان مرکزی ۳۱ شهریورماه همزمان با اولین روز از هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۸ برنامه شاخص ملی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در جریان برگزاری این برنامه‌ها به خوبی اندیشیده شده است.  

وی بیان کرد: تا کنون بیش از ۳۰ دستگاه اجرائی استان در خصوص اعلام اسامی رزمندگان همکاری داشته اند و با توجه به حساسیت موضوع انتظار می‌رود تمام دستگاه‌ها نسبت به این مورد همکاری کنند.  

سرهنگ پاسدار کریمی اظهار داشت: گشایش نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس و مقاومت و رژه گسترده موتوری در سطح شهرستان‌های استان و بهره‌برداری از مرحله نخست مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی از جمله برنامه های مهم هفته دفاع مقدس استان مرکزی است.

وی  با بیان اینکه برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس با شعار محوری و راهبردی "ما قوی هستیم" تدوین شده، گفت: هر روز از هفته دفاع مقدس امسال با یک عنوان به صورت ملی نامگذاری شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: دوشنبه ۳۱ شهریور با عنوان "اقتدار، ولایت مداری و همبستگی ملی"، سه شنبه یکم مهرماه با "عنوان جوانان، سربازان و دانش پژوهشی" و چهارشنبه دوم مهر با عنوان تولید ملی، آمادگی دفاعی و خودباوری نامگذاری شده است.

سرهنگ پاسدار کریمی افزود: پنج شنبه سوم مهر با عنوان "شهیدان، ایثارگران و فجرآفرینان"، جمعه چهارم مهر با عنوان "معنویت، خانواده و سلامت"، شنبه پنجم مهر ماه با "عنوان رزمندگان، پیشکسوتان، زنان اسوه‌های صبر و مقاومت" و یکشنبه ششم مهرماه، روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس با عنوان "بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی" و دوشنبه هفتم مهرماه و آخرین روز هفته دفاع مقدس نیز با عنوان "فرماندهان، عزت‌مداران و حماسه‌آفرینان" نامگذاری شده است.  

 بر اساس اعلام «علی‌اصغر جعفری» رئیس ستاد اجرایی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس،  از یک میلیون رزمنده دوران دفاع مقدس با حضور ویدیوکنفرانسی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۳۱ شهریور تجلیل می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha