۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۴
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84043472
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فروش شرکت‌های فناور آذربایجان‌غربی به ۵٠٠ میلیارد ریال رسید

ارومیه- ایرنا- رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: شرکت‌های فناور و دانش بنیان این استان  توانستند طی یک‌سال گذشته ۵٠٠ میلیارد ریال انواع محصول تولیدی خود را به فروش برسانند.

علی‌محمد نیکبخت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فعال در پارک علم و فناوری این استان در سایه توجه مسوولان به ١٢٠ شرکت رسیده است و در حال حاضر ۵۰۰ نفر در این شرکت‌ها به صورت مستقیم فعالیت می‌کنند.

وی تاکید کرد: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز جوانان نخبه استان را فراهم کند.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: اولویت پارک علم و فناوری استان با توجه به تولیدات شرکت‌های فعال، توجه به نیازهای استان و سرمایه‌گذاری در این بخش است.

پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل‌گیری و توسعه اقتصاد دانش بنیان تلاش می‌کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت‌های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه‌گذار بپردازد.
این پارک در تلاش است تا زمینه تجاری‌سازی و بازاریابی ایده‌های نوآورانه و فناورانه را فراهم کند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت‌ها در سطوح ملی و بین‌المللی داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha