۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84046378
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«زیدان» در آستانه رهایی از شر «بیل»، همچنان جانب احتیاط را رعایت می‌کند

تهران- ایرنا- «زین الدین زیدان» ضمن تایید مذاکره تاتنهام با رئال برای به خدمت گرفتن «گرت بیل» اعلام کرد که این انتقال هنوز نهایی نشده و مرد ولزی همچنان بازیکن رئال مادرید محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، بیل و «سرخیو رگیلون» هم‌تیمی وی در رئال که او نیز در آستانه پیوستن رسمی به تاتنهام قرار دارد، با هواپیمای اختصاصی «دنیل لِوی» مالک اسپرز راهی لندن شده و روز جمعه را در کمپ تمرینی این تیم سپری کردند.

گرچه تاییدیه رسمی هنوز در مورد این دو انتقال منتشر نشده است اما انتظار می‌رود بیل با تاتنهام قراردادی یک ساله با بند تمدیدی به همان مدت امضا کند؛ قراردادی که برای این تیم ۱۵ میلیون پوند هزینه در برخواهد داشت.

هرچند هر دو انتقال تقریبا نهایی به نظر می‌رسند، سرمربی کهکشانی‌ها اعلام کرد که هیچکدام از دو انتقال هنوز به سرانجام نرسیده است.

وی در این خصوص اظهار داشت: با بیل صحبت نکرده‌ام. از کاری که او برای رئال انجام داده، مطلع هستم. بیل برای این تیم شگفت انگیز بوده و هیچکس نمی‌تواند خلاف این را بگوید. مذاکراتی انجام شده و در صورت جدایی او، تنها آرزوی ما برای بیل خوشحالی و سلامتی است.

وی افزود: با گرت مشکلی نداشته‌ام. شرایط انتقال هنوز قطعی نیست و نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم.

زیدان در پاسخ به این پرسش که رئال در نبود بیل چه چیزی را از دست خواهد داد، گفت: موضوع این نیست؛ موضوع زندگی است و هرشخص می‌تواند نظر خاص خودش را داشته باشد. گرت در حال حاضر بازیکن ما است و هنوز تا نهایی شدن توافق راه زیادی مانده است.

لازم به ذکر است که «خوزه مورینیو» سرمربی تاتنهام نیز در پاسخ به پرسشی در مورد این انتقال، به اندازه زیدان جانب احتیاط را رعایت کرد و گفت که بیل بازیکن رئال بوده و نمی‌تواند در مورد بازیکنان تیم‌های دیگر حرفی بزند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha