۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۵۵
کد خبر: 84048887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

به مدت چهار سال دیگر؛

رییس کوهنوردی هرمزگان ابقا شد

۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۵۵
کد خبر: 84048887
رییس کوهنوردی هرمزگان ابقا شد

بندرعاس- ایرنا- محمدهادی مفضل با کسب ۱۵ رای به مدت چهار سال دیگر در ریاست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان هرمزگان ابقا شد.

مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی هرمزگان روز دوشنبه با حضور منصوره گرجی نایب رییس فدراسیون کوهنوردی وصعودهای ورزشی کشور، حمید آسیابان مسوول امور استان‌های فدراسیون و مدیرکل ومعاون امور ورزشی ورزش وجوانان هرمزگان واعضای مجمع  برگزار شد.
محمد هادی مفضل تنها نامزد انتخابات هیات کوهنوردی هرمزگان با ۱۵ رای از ۱۶ رای اخذ شده به عنوان رییس این هیات ورزشی انتخاب شد.
نایب رییس فدراسیون کوهنوردی وصعودهای ورزشی کشور نیز در این نشست گفت: در دوره کرونا مدیریت تغییر رفتار در برگزاری دوره‌های آموزشی و کوهنوردی به صورت پروتکل و دستورالعمل درآمد.
منصوره گرجی افزود: این پروتکل به تمام هیات ها ابلاغ شد تا براساس دستورالعمل اجرا گردد.
وی بیان داشت: کوهنوردی یک ورزش عشق است که سن وسال نمی‌شناسد و جزو یک زندگی به شمار می‌آید.
 این مسوول با تمجید از هیات کوهنوردی هرمزگان گفت:این هیات یکی از هیات های فعال کشور است و روزهای درخشانی برای این ورزش پیش بینی می‌شود.
 مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان نیز با تمجید از عملکرد هیات کوهنوردی استان درچهار سال گذشته گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی، توسعه رشته‌های سنگ نوردی و تجهیزات و امکانات از عمده فعالیت‌های موثر این هیات در سال‌های اخیر بود.
محمود رضا امیاری با تاکید براینکه موفقیت‌های هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی هرمزگان نتیجه زحمات همه فعالان و اعضای هیات بوده، گفت: امیدواریم این همدلی ها زمینه درخشش ورزشکاران پرتوان این رشته در استان و کشور را فراهم کند.
هادی مفضل نیز  پس از انتخابش به عنوان رییس هیات کوهنوردی هرمزگان گفت: بار مسوولیتم سنگین تر شد و امیدوارم بتوانم خواسته‌های ورزشکاران این رشته را برآورده کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha