امیرآبادی: آبی‌پوشان باید ارتباط خط هافبک و حمله الاهلی را قطع کنند

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: الاهلی خط هافبک خوبی دارد و آنها به راحتی توپ را در فضاهای مختلف زمین پخش کرده و برای مهاجمان موقعیت‌سازی می‌کنند. بازیکنان استقلال باید ارتباط خط هافبک و حمله حریف را قطع کنند.

«مهدی امیرآبادی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال ۲ نیمه متفاوت را در بازی با الشرطه پشت سر گذاشت، در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشت و اشتباهات زیادی که در خطوط مختلف داشت باعث شد یک گل دریافت کند، اما در وقت دوم و با حضور علی کریمی این تیم ریتم بهتری گرفت.

وی افزود: شیخ دیاباته و مهدی قایدی با روزهای خوبشان فاصله داشتند و به همین علت خط حمله استقلال آن کارآیی قبلی را نداشت اما این ۲ نفر از بهترین‌های آبی‌پوشان هستند و می‌توانند در بازی الاهلی به استقلال کمک کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: عدم هماهنگی بین خط دفاعی استقلال باعث شد تا دروازه این تیم روی یک ضربه ایستگاهی باز شده و الشرطه چند موقعیت برای گل‌زنی ایجاد کند.

امیرآبادی تصریح کرد: الاهلی خط هافبک خوبی دارد و آنها به راحتی توپ را در فضاهای مختلف زمین پخش کرده و برای مهاجمان موقعیت‌سازی می‌کنند. بازیکنان استقلال باید ارتباط خط هافبک و حمله حریف را قطع کند.

وی تاکید کرد: استقلال برای پیروزی مقابل الاهلی کار سختی پیش رو دارد اما غیر ممکن نیست و آنها اگر فعل خواستن را به خوبی صرف کنند می‌توانند به پیروزی رسیده و راهی مرحله بعدی شوند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:استقلال اگر همچون نیمه دوم بازی با الشرطه باشد می‌تواند به برد برسد اما نباید اشتباهات بازی گذشته را جبران کند.

دیدار تیم‌های استقلال و الاهلی عربستان امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha