عرضه تازه‌های نشر دفاع‌مقدس همدان در نمایشگاه مجازی

همدان- ایرنا- معاون فرهنگی حوزه هنری همدان از برپایی نمایشگاه مجازی «روشنای خاطره‌ها» خبر داد و گفت: تازه‌های نشر همدان با موضوع دفاع‌مقدس در این رویداد فرهنگی عرضه می‌شود.

تیمور آقامحمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نمایشگاه مجازی «روشنای خاطره‌ها» بیش از یک هزار عنوان کتاب با تخفیف و ارسال رایگان عرضه می‌شود. 

او اضافه کرد: علاوه بر چهار ناشر سوره مهر، شهید کاظمی، روایت فتح و ۲۷ بعثت سه ناشر دیگر با هدف نمایش آثار دفاع مقدس در این نمایشگاه حضور دارند. 

معاون فرهنگی حوزه هنری همدان گفت: این رویداد مجازی به شکل سه بعدی و المان‌های دفاع مقدس طراحی شده و کتابها با تخفیف ۲۰ درصد، اختصاص یک هدیه برای هر خرید به صورت رایگان به همه نقاط کشور ارسال می‌شود. 

آقامحمدی از حضور کتاب‌های ارزشمند دفاع مقدس سرداران و نویسندگان استان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: کتابهای «حدیث حاضر غایب»، «ملازم اول؛ غواص» و «هما» در این نمایشگاه حضور دارند. 

او به استقبال خوب مخاطبان از کتابهای منتشر شده با موضوع ادبیات پایداری از سوی حوزه هنری همدان اشاره کرد و گفت: در زمینه تاریخ شفاهی و ثبت خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزون بر آثار منتشر شده، طرحهای  مختلفی نیز در دست مصاحبه و تدوین است که تا پایان سال آماده انتشار می شود. 

این نمایشگاه با نشانی اینترنتی www.۸roshana.ir از ۳۱ شهریور تا ۱۷ مهرماه میزبان علاقه مندان است تا به تازه‌های نشر این حوزه دسترسی داشته باشند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha