گاهی اوقات هزینه صلح بیشتر از مقاومت است/ دفاع مقدس همچنان ادامه دارد

تهران-ایرنا- فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه گاهی اوقات هزینه صلح بیشتر از مقاومت است، گفت: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد. یک روز خاکریز بود و امروز در زمینه‌ای دیگر است.

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز پنجشنبه  در حاشیه همایش میثاق با ولایت و امامت در گام دوم انقلاب در مورد چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: معنای این سالگرد  این است که مسیری که امام شهدا برای ما ترسیم کرده و برای آن خون‌ها رفته، مسیر درستی بوده است. وقتی چهل سال پیش جنگ را به ملت ما تحمیل کردند، ما با بهره‌گیری از مکتب امام حسین (ع) زیر بار ظلم ظالمان زمان خود نرفتیم.

سردار رحیمی افزود: با اینکه مشکلات زیاد اقتصادی و سیاسی بر کشور ما وارد شد، روز به روز سربلندتر و موفق‌تر پیش می‌رویم. جایگاه شهدای ما بسیار بالا است. اتفاقا دشمنان ما در ذلت و خفت هستند. همه باید بدانیم که مسیر ایستادگی مؤثر تنها مسیری است که مقابل ظالمان جواب می‌دهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: ما هم قبل و بعد از انقلاب را دیدیم و در بسیاری از زمینه‌های کشاورزی، صنعتی، علمی و نوآوری پیشرفت‌هایی کردیم که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست. این اتفاق در زمینه دفاعی و امنیتی هم افتاده که نمایشگاه امسال آن را در معرض دید گذاشته است. به نظرم نمایشگاه دستاوردهای زیادی داشته است که هر کسی تلاش کرده و چیزهایی را تولید کرده است. من آینده روشن و خوبی در این زمینه می‌بینم.

همایش میثاق با ولایت و امت در گام دوم انقلاب، صبح امروز(پنجشنبه، سوم مهر ماه) در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزارشد. در این مراسم سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران، سردار رحمانی‌فر، مسئول بازرسی سپاه محمد رسول الله، سرهنگ فتاحی، مسئول روابط عمومی سپاه محمد رسول الله و جمعی از جانبازان و خانواده‌های شهدا حضور داشتند.

نمایشگاه ملی دست آوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار۴۰» و با شعار محوری «ما قوی هستیم» به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، از ۲ تا ۹ مهر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا است.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha