فرماندار فسا: دشمنان پس از ناکامی در جنگ نظامی با ایران به پیکار اقتصادی رو آوردند

شیراز-ایرنا-معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: هجمه‌های گسترده علیه ایران، منحصر به جنگ نظامی نبود بلکه دشمنان پس از ناکامی در نبرد نظامی به پیکار اقتصادی، فرهنگی و علمی رو آوردند که نمونه بارز آن، تحریم‌های متعدد و ظالمانه و همچنین ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان بود.

حسین آرگیو در، پنجشنبه در چهارمین روز از آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع مسوولان این شهرستان اظهار داشت: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان و راه‌اندازی جنگ اقتصادی، دولت پروژه‌های متعددی که اغلب آنها در راستای عدالت محوری در نقاط محروم است، به بهره‌برداری رسانده که این امر در شرایط کنونی و به رغم مشکلات موجود بسیار ارزشمند است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران زمانی شکل گرفت که ساختار سیاسی دنیا را ۲ بلوک شرق و غرب تشکیل می‌داد و انقلاب اسلامی با گفتمان نوین خود این ساختار را تغییر داد.
فرماندار ویژه لارستان همچنین به موضوع جنگ تحمیلی دشمنان علیه ایران اسلامی پرداخت و گفت: دفاع مقدس و رشادت‌های دلیرانه، شهدا، جانبازان، اسرا و همچنین ایستادگی و مقاومت مردم در مدت ۸ سال، نقطه عطف مهمی در تاریخ معاصر ایران اسلامی است.

سی و یکم شهریور تا ششم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha