۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84055799
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک واحد صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید بازگشت

شهرکرد- ایرنا- معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش دولت برای حمایت از بخش صنعت و تولید گفت: یک واحد صنعتی تولیدکننده پروفیل UPVC در شهرکرد پس از سال‌ها تعطیلی به چرخه تولید بازگشت.

محمدکاظم منزوی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحد صنعتی که به سبب بدهی‌های بانکی و مشکلات تولید، سال‌ها راکد مانده بود با حمایت سرمایه‌گذار جدید وارد چرخه تولید شد.

وی ادامه داد: شرکت تولیدکننده پروفیل درب و پنجره UPVC هافمن در مذاکراتی با شرکت تولیدکننده پروفیل شهرکرد با سرمایه‌گذاری قابل توجهی نقش مهمی در احیا و بازگشت به فعالیت این شرکت دارد.

منزوی از هدفگذاری احیای ۲۰ واحد صنعتی در استان طی سالجاری خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از ۵۰ درصد این مهم محقق شده است و پیش‌بینی می‎شود تا پایان ۱۰۰ درصد این برنامه اجرا شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت ۹۵۰ واحد صنعتی در این استان، تصریح کرد: از این تعداد ۲۰ درصد واحدها با ۱۰۰ درصد ظرفیت و مابقی بین ۳۰ تا ۶۰ درصد ظرفیت خود فعال هستند.

منزوی خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد صنایع فعال در این استان را صنایع کوچک تشکیل می‌دهد و صنایع بزرگ سهم اندکی در بخش صنعت این استان به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا، بخش صنعت در تولید ناخالص چهارمحال و بختیاری ۱۲.۶ درصد است که این رقم با توجه به میانگین کشوری آن که ۳۴.۲ درصد است،  نشان می‌دهد که بخش صنعت در استان همچنان دارای ظرفیت‌های بیشماری است که شکوفایی بیش ازپیش آن می‌تواند مسیر توسعه‌یافتگی چهارمحال و بختیاری را هموارتر کند.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۷۹ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha