۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84055809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵ هکتار از اراضی ملی در اشنویه رفع تصرف شد

۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۲
کد خبر: 84055809
۵ هکتار از اراضی ملی در اشنویه رفع تصرف شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره راه ‌و شهرسازی اشنویه گفت: از ابتدای امسال تاکنون پنج هکتار از اراضی ملی در حوزه این اداره رفع تصرف و از متخلفان بازپس‌گیری شده است.

رحمان فاتحی‌راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رفع تصرف طی عملیات‌های جداگانه و با دستور مقام‌های قضایی و پیرو مطالبه گسترده مردمی از این اداره با هدف حفظ منابع و جلوگیری از زمین‌خواری انجام گرفته است.

وی ادامه داد: طی روز گذشته نیز طی عملیاتی از تصرف غیرمجاز سه هزار متر مربع از اراضی ملی منطقه علی‌آباد - فجرآباد با هماهنگی و دستور فرماندار و دادستانی و با حضور نیروی انتظامی جلوگیری شد.

رییس اداره راه‌ و شهرسازی اشنویه اظهار داشت: منطقه تصرف شده توسط سودجویان به صورت غیرمجاز جهت ایجاد محوطه سردخانه در حال تغییر کاربری بود که با پیگیری حقوقی عملیات تصرف با گریدر متوقف شد.

وی اضافه کرد: در این رابطه پرونده‌ای برای متهمان در راستای اعمال قانون و برآورد خسارت‌ها به اراضی ملی این منطقه تشکیل شده و هم‌اکنون پرونده در مراجع قضایی در حال بررسی است.

فاتحی‌راد افزود: در حال حاضر ۱۶ هکتار از اراضی ملی نیز جهت رفع تصرف از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری و طی مراحل پایانی است.

اشنویه دارای حدود ۱۰۰ هزار هکتار اراضی جنگلی و مراتع است؛ این شهرستان در جنوب آذربایجان‌غربی و هم‌مرز با کشورهای عراق و ترکیه واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha