۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84057549
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تجهیز ناوگان آتش نشانی سقز ضروری است

۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۹
کد خبر: 84057549
تجهیز ناوگان آتش نشانی سقز ضروری است

سنندج - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز با بیان اینکه تبدیل وضعیت جمعی از کارکنان آتش‌نشانی یکی از دغدغه های این سازمان است، گفت: تجهیز ناوگان آتش نشانی هم با توجه به فرسودگی ماشین آلات ضروری است.

به گزارش ایرنا، محمد دولتی عصر دوشنبه در گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی، اظهار داشت: تبدیل وضعیت جمعی از کارکنان آتش‌نشانی و تجهیز ناوگان آتش نشانی با توجه به فرسودگی ماشین آلات، دو دغدغه مهم این سازمان است که باید برای برطرف شدن آن تلاش جدی کنیم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه سقز نیز در این مراسم با اشاره به تلاش‌ها و خدمات ارزنده آتش‌نشانان در شرایط سخت و بحرانی از زحمات شبانه روزی آنها تقدیر و روز آتش نشانی و ایمنی را به آتش نشانان سقزی تبریک گفت.

ناصر خامی آرامش شهروندان را مدیون آتش نشانان دانست و یادآور شد: واژه آرامش و آتش نشان با هم عجین شده اند و آمادگی آتش نشانان، ضامن آرامش خانواده هاست.

  رییس شورای اسلامی شهر سقز نیز اظهار داشت: طی چند ماه گذشته از زمان سرپرستی وریا نعمانی به عنوان شهردار سقز وضعیت رو به بهبود پیدا کرده است که جای تقدیر دارد و تلاش همه ما برای خدمات ارزنده و شایسته به شهروندان بوده و این رویکرد با جدیت ادامه دارد.

محمد کرمی به روز نمودن پرداخت حقوق کارکنان و تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری با اولویت آتش نشانان از دیگر اولویت‌های کاری برشمرد.

وریا نعمانی، سرپرست شهرداری سقز نیز ضمن تبریک روز آتش نشانی به کارکنان این سازمان از تلاش‌های دلسوزانه این عزیزان تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد که در راستای تجهیز سازمان آتش نشانی، رفع برخی مشکلات فرا روی آن و تقویت فرهنگ ایمنی در میان شهروندان، بتوان خدمات ارزنده تری به همشهریان ارایه داد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha