سامانه ۱۲۴ خراسان جنوبی هزار و ۸۲۰ گزارش مردمی را دریافت کرد

بیرجند - ایرنا - معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: هزار و ۸۲۰ مورد گزارش مردمی در مدت اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از سامانه ۱۲۴ دریافت و با بررسی این گزارش‌ها سه میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال در حق شاکیان برگشت داده شد.

بنابر اعلام این سازمان علی تهوری روز سه‌شنبه اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی از ۱۲ شهریور تا پنجم مهرماه ادامه داشت و در این مدت ۱۵۱ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی و غیر صنفی متخلف در خراسان جنوبی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ارزش این تعداد پرونده متشکله یک میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال است افزود: پرونده واحدهای صنفی متخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: بررسی و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در اجرای طرح نظارتی در اولویت قرار داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تاکنون سه هزار و ۶۱۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده که درج نکردن قیمت، ارائه نشدن فاکتور و گرانفروشی بیشترین تخلفات واحدهای اقتصادی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha