عضو شورای تهران: درباره بدهی شهرداری با سازمان امور مالیاتی به تفاهم می‌رسیم

تهران - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ‌از سال گذشته مذاکرات با سازمان امور مالیاتی برای پرداخت بدهی های شهرداری با این سازمان انجام شده و با این سازمان به تفاهم می رسیم.

«سیدمحمود میرلوحی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بدهی سنگینی که از دوره نجفی و افشانی - مدیریت شهری گذشته - از بدهی بانکی گرفته تا بدهی به پیمانکاران و بدهی به تامین اجتماعی، اقتصاد و دارایی و سازمان مالیاتی باقی مانده است.

وی ادامه داد: در خصوص بدهی به سازمان مالیاتی، ‌ شهرداری تهران در سال گذشته تلاش کرد که از طریق ردیف بند الف منابع تهاتر در خزانه دولت با این سازمان به تفاهم برسد.

عضو شورای تهران با تاکید بر اینکه مقدمات پرداخت بدهی این سازمان طی شده است، اظهار داشت: همکاران ما در شهرداری هم با سازمان تامین اجتماعی و هم با سازمان امور مالیاتی به تفاهم خواهند رسید.

وی عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: حسابرسی و مذاکره با خزانه داری و اقتصاد دارایی در چارچوب قانون در جریان است و سازمان برنامه بودجه هم نظر خود را اعلام کرده به دنبال حل مسئله و تهاتر و تعیین تکلیف مشکلات مالیاتی شهرداری هستند.

میرلوحی میزان بدهی مالیاتی را حدود یک هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از بدهی ها از گذشته مانده است.

بدهی شهرداری تهران به نهادها، سازمان ها، بانک ها در دور محمدعلی نجفی تا ۵۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام شد، سپس محمدعلی افشانی، دومین شهردار منتخب شورای پنجم آن را ۵۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و پیروز حناچی شهردار فعلی نیز آن را ۶۹ هزار میلیارد تومان اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha