۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84061336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲ پرونده تخلف در زمینه عرضه محصولات لبنی در استان سمنان تشکیل شد

سمنان- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۳۲ پرونده در زمینه تخلف واحدهای عرضه محصولات لبنی در استان تشکیل به مراجع قضایی معرفی شد.

مهدی یحیایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: یک ماه اخیر با وجود نوسان قیمت در محصولات لبنی مانند شیر، کره و پنیر، نظارت بر مراکز عرضه لبنیات و خوار و بارفروشی به منظور حفظ آرامش بازار افزایش یافت.

وی ادامه داد: یک ماه گذشته ۷۲۰ مورد بازدید از مراکز عرضه لبنیات و خوار و بار در سراسر استان سمنان انجام شد و نظارت‌ها همچنان با جدیت برای برخورد با متخلفان ادامه دارد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: نظارت بر واحدهای صنفی برای جلوگیری از تخلف افزایش قیمت افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: بیشترین تخلفات در بازرسی ‌های انجام شده از مراکز عرضه شیر و محصولات لبنی در یک ماه گذشته در استان سمنان  در زمینه گرانفروشی، فقدان فاکتور خرید و فقدان درج قیمت بر روی کالا بود.

یحیایی اضافه کرد: صحبت‌هایی برای افزایش قیمت شیر در استان سمنان مطرح است و در استان‌های دیگر قیمت شیر افزایش یافته است و تصمیم برای تعیین قیمت شیر در استان سمنان در ستاد تنظیم بازار استان گرفته می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تاکید کرد: شهروندان هر گونه تخلف را برای رسیدگی می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۱۲۴ برای پیگیری گزارش کنند.

در گزارش‌های مردمی ارسال شده به خبرگزاری ایرنا، مردم شهر سمنان از افزایش  بدون اطلاع قبلی شیر در سمنان گله مند بوده و خواستار برخورد شدید مسوولان با افراد متخلف هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha