۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 926
کد خبر: 84061944
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم از حرکت به سمت مرزهای عراق خودداری کنند

قشم- ایرنا- امام جمعه قشم گفت: در موسم اربعین امسال، مردم از حرکت به سمت مرزهای عراق خودداری کنند، چرا که با ولایتمداری و عشق به امام حسین(ع) منافات دارد.

حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قشم افزود: در دهه آخر صفر و روز اربعین هر خانه باید تبدیل به یک موکب شود و مردم به قرائت زیارت اربعین و ادعیه سفارش شده بپردازند.

وی در ادامه خطبه‌های خود تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در جنگ کشورهای آذربایجان و ارمنستان از هیچ طرفی جانبداری نمی‌کند و تمامی شایعات ایجاد شده بی‌اساس و کذب است.

امام جمعه قشم افزود: کشورهای همسایه باید در مسیر صلح و آشتی قدم بردارند و جمهوری اسلامی ایران در این مسیر تلاش خواهد کرد.

وی همچنین تصریح کرد: استکبار جهانی و غرب سیاست‌هایی مانند شورای امنیت ملی، موضوع هسته‌ای و حقوق زنان را برای تغییر در رفتار مسوولان و ملت ایران را دنبال می‌کند.

تارم افزود: هم اکنون آمریکا با ناامیدی از پرونده برجام، نقض حقوق بشر را برای تغییر محاسباتی و تاثیر بر رفتار مردم و مسوولان جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده است.

وی ادامه داد: قوه قضائیه با قاطعیت در حال برخورد با متخلفان، مفسدین اقتصادی و حفظ حقوق مردم است که انتظار می رود این روند ادامه پیدا کند.

 امام جمعه قشم با اشاره به سند 2030 نیز اظهار کرد: این سند برای نهادینه کردن فرهنگ غرب در  تمامی کشورها طراحی شده است تا توسط خود کشورها برای غرب و جهان استکبار سرباز تربیت شود.

وی افزود: سازمان بهزیستی یک نهاد خدمات رسان است و مسوول تعلیم و تربیت کودکان محسوب نمی شود

تارم ادامه داد: در سنوات گذشته اشکالاتی در مهدهای کودک ها مشاهده شده است که باید با حساسیت و قاطعیت با آن مقابله شود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران از مجلس شورای اسلامی توقع دارد در اولین فرصت واگذاری مهدهای کودک به آموزش و پرورش را برای جلوگیری از دوگانگی آموزشی تصویب کنند.

شهرستان قشم، شامل جزیره های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان و در میان آبهای نیلگون خلیج فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha