۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 1222
کد خبر: 84062072
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: نیروی انتظامی اجازه خودنمایی به اشرار را نمی‌دهد

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: نیروی انتظامی با رصد همه ارکان جامعه، عرصه را بر اشرار تنگ کرده است و اجازه خودنمایی به آنها نمی‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد  با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: این نیرو حافظ امنیت در همه حوزه های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و فرهنگی است و نقش آن ها در همه حوزه ها باید دیده شود.

امام جمعه بجنورد با بیان این که امنیت به دست این نیروهاست گفت: در چند ماه اخیر شرارت های در گوشه و کنار کشور و در استان ما را تهدید می کرد که به وسیله نیروی انتظامی خنثی شد.

امام جمعه بجنورد در ادامه اظهار داشت: امام خمینی (ره) با هجرت خود پیام انقلاب را به جهان مخابره کرد و افشاگریهای بنیانگذار جمهوری اسلامی پشت طاغوت را لرزاند.

وی گفت: افشاگری امام علیه جنایت‌های پهلوی و اعلام پیام انقلاب به سراسر جهان بود که موجب به ثمر نشستن انقلاب و ایجاد نظام جمهوری اسلامی شد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: کتب درسی در مدارس و دانشگاه‌ها باید این حرکات امام خمینی را ‌درست ترسیم و تبیین کند تا همواره مانند نور روشن در دل‌های جوانان ما بتابد و امام در دل ها جاودان شود.

خطیب جمعه بجنورد با هشدار به مردم در مورد رعایت نکات و موازین بهداشتی گفت: هم اکنون ویروس کرونا جامعه را فرا گرفته است که باید همه تلاش کنیم تا این ویروس نابود شود اما ویروس های بدحجابی و هنجار شکنی و دهن کجی به ارزش های اسلامی نیز جامعه را تهدید می کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت:  همه باید به این ویروس ها حساس باشیم و نیروی انتظامی نیز باید محیط را برای این ویروسهایی که دشمن تزریق می کند و در اقتصاد و مرزها و بازار ما نفوذ کرده نا امن کند.

وی با اشاره به مراسم حج و  اربعین این دو مراسم را کنگره های بزرگ جهان اسلام و شیعه بیان کرد و افزود: با توجه به این که شرایط شیوع کرونا امکان حضور فیزیکی در کربلا و کنگره عظیم اربعین نمی دهد اما باید اربعین در خانه ها ومساجد  با شکوه برگزار شود و باید آرمان‌های امام حسین را نور راه خود بدانیم و در این مسیر قدم برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha