۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 1207
کد خبر: 84062999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایزدیار: پرسپولیس نماد غیرت و قدرت فوتبال ایران است

تهران- ایرنا- دارنده ۶ مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با بیان اینکه پرسپولیس نماد غیرت و قدرت فوتبالی ایران است گفت: غلبه پرسپولیس فقط بر النصر عربستان نبود بلکه آنان با غیرت بر مسائل حاشیه‌ای نیز غلبه کردند.

«شاهین ایزدیار» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس را می‌توان‌ نماد غیرت و قدرت فوتبال ایران دانست زیرا نماینده کشورمان افزون بر برد فوتبالی توانست بر تصمیمات غیر فوتبالی و محرومیت بی‌موقع بازیکن خود نیز غلبه کند. این محرومیت در دنیای فوتبال کمتر رخ می‌دهد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را سه ساعت قبل از بازی اعمال کرد. 

دارنده شش مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ادامه داد: به عنوان یک پرسپولیسی خوشحالم که در این روزهای سخت شادی به جامعه فوتبال ایران بازگشت و من نیز مانند طرفداران بی‌شمار این تیم بزرگ خوشحال هستم. امیدوارم روز ۲۹ آذر نماینده کشورمان پس از چند دهه بتواند جام قهرمانی را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند. 

ارتش تک نفره کاروان ایران در اندونزی در پایان تصریح کرد: این بازی به گونه‌ای غلبه حق بر ناحقی بود. بازیکن پرسپولیس در سه ساعت مانده به بازی محروم می‌شود اما خدا جای حق نشست و تیم ایرانی با وجود ۱۰ نفره شدن توانست بر حریف خود غلبه کند. 

شاهین ایزدیار ورزشکار پارالمپیکی ایران که در سالا ۲۰۱۸ با کسب ۶ مدال طلا پرافتخارترین ورزشکار بازی‌های پارآسیایی شد از طرفداران سرسخت پرسپولیس است و حتی اعلام کرده بود به خاطر عدد ۶ پرسپولیس مدال طلای هفتم را کسب نکرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha