۱۵۷ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد زنجان پرداخت شد

زنجان – ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۷میلیارد ریال تسهیلات در قالب وام قرض الحسنه برای توانمندسازی جامعه هدف این نهاد طی ۶ ماهه نسخت امسال پرداخت شد.

هدایت صفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات در قالب طرحهای اشتغال وخودکفایی، کارگشایی و تسهیلات مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان پرداخت شده است.
به گفته وی، در ۶ ماهه بیش از ۲ هزار نفر از تسهیلات اشتغال و توانمندسازی، تسهیلات خرید، ساخت و یا ودیعه مسکن و وام کارگشایی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان بهره‌مند شده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه رویکرد این نهاد در برنامه ششم توسعه، راهبرد اشتغال و توانمندسازی است، اظهارداشت: ایجاد درآمد باثبات و دیگری توانمندسازی مددجویان تحت حمایت موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
صفری ادامه داد: از زمان راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت شعبه زنجان خدمات قابل‌توجهی برای مددجویان و افراد نیازمند استان ارائه‌شده است و با مشارکت خیران و نیکوکاران این خدمات بهتر و بیشتر می‌شود.
وی یادآوری کرد: تسهیلات پرداخت شده برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به صورت قرض الحسنه در قالب طرح‌های اشتغال و خودکفایی، تسهیلات کارگشایی و تسهیلات خرید، احداث و ودیعه مسکن در کمال عزت و احترام و کرامت انسانی مددجویان و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: از مجموع تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت در سال جاری ۱۷۶فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی، یک هزار و ۱۷۰ فقره وام حمایتی وکارگشایی و۶۵۶ فقره تسهیلات خرید، احداث و ودیعه مسکن بوده است.
صفری یادآوری کرد: از دیگر اهداف صندوق امداد ولایت اشاعه سنت حسنه قرض‌الحسنه در جامعه، جذب منابع بیشتر از خیران برای پرداخت وام قرض‌الحسنه و تغییر رویکرد کمک‌های کمیته امداد از بلاعوض به معوض است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha