۱۴ کیلومتر طول شبکه برق دلیجان اصلاح  شد

خمین - ایرنا - مدیر توزیع برق شهرستان دلیجان گفت: ۱۴ کیلومتر از طول شبکه برق این شهرستان در نیمه نخست امسال اصلاح و بهسازی شده که این مهم بهبود کیفیت خدمات به مشترکان را سبب شده است.

« عبدالله بختیاری» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اصلاح ۲ کیلومتر از طول شبکه فشار متوسط به روش خط گرم ،ایجاد پنج پست هوایی ،۵۵۲متر شبکه فشار متوسط ،۶۲۷ متر شبکه فشار ضعیف و تبدیل ۲۸ کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار از جمله اقدامات انجام شده نیمه اول امسال در دلیجان است.
وی با اشاره به بازدید ایمنی از ۱۵۶ پست برق در دلیجان اظهار داشت: طرح‌های تامین برق ایستگاه گاز جاده اصفهان و تامین برق مجتمع مهر و ماه با نصب یک دستگاه ترانس در این شهرستان اجرا شد.
مدیر توزیع برق شهرستان دلیجان بیان کرد: ایجاد ۳۰۰ متر شبکه برق، نظافت و آچارکشی ۱۳۴ پست، ژاکت‌زنی ۳۵پایه فرسوده شبکه فشار ضعیف ،جابه‌جایی۱۰ ترانس فول بار و کم بار، تعمیر ۶ترانس توسط کارگاه تعمیر ترانس ، اصلاح ولتاژ برق ۱۱۴مشترک بر اساس گزارش‌ کنتورهای فهام و قرائت با پروپ از دیگر فعالیت‌های انجام شده این شهرستان است.
بختیاری، شمار مشترکان برق در دلیجان را ۳۲ هزار هزاو ۳۴۵ بیان کرد و افزود: ۴۰۹ انشعاب در نیمه نخست سال جاری به متقاضیان در این شهرستان واگذار شده است.
وی یادآور شد : ۲۶۶ مشترک صنعتی، ۱۶۶مشترک کشاورزی ، ۳۶ مشترک تجاری واداری ، پنج مشترک جایگاه سی ان جی و ۱۱مولدخود تامین در طرح های پیک سایی تابستان شرکت توزیع برق در شهرستان دلیجان مشارکت داشته‌اند.

دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت است.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha