سرپرست باشگاه پرسپولیس: عربستانی‌ها می‌خواهند زهرشان را بریزند

تهران- ایرنا- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باخت مقابل پرسپولیس برای عربستانی‌ها سنگین بوده و آنها می‌خواهند زهرشان را بریزند.

به گزارش ایرنا، «مهدی رسول‌پناه» امروز (یکشنبه) در گفت و گوی رادیویی در خصوص بازگشت کاروان پرسپولیس به ایران پس از راهیابی این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ابتدا این پیروزی مقتدرانه را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و بازیکنان جانفشانی کردند و حماسه آفریدند تا پرچم ایران اهتراز در بیاید.

وی افزود: کاروان تیم قرار است ساعت ۱۴ به تهران برسد و احتمالا از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور خواهند شد.  همچنین برای استقبال از تیم هم تعدادی از مسوولان در ورزشگاه حاضر خواهند شد. این حق بازیکنان و کادر فنی است که از آنها تقدیر شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت باشگاه النصر از سرخپوشان به خاطر استفاده از بازیکنان غیر مجاز  خاطرنشان کرد: حریف عربستانی ول کن نیست و می‌خواهد به هر نحوی که شده زهرش را بریزد و به همین خاطر علیه تیم هجمه راه انداختند. در مجموع خدا با پرسپولیس بود که توانستیم این موفقیت بزرگ را رقم بزنیم. البته افرادی از داخل کشور هم فضا را خراب می‌کنند اما نباید این خوشحالی ما از بین برود.

وی در مورد دریافت پاداش راهیابی به فینال آسیا خاطرنشان کرد: خیلی‌ها فکر می‌کنند که همین صبح پول به حساب باشگاه آمده اما اینگونه نیست. فدراسیون ما هم نزد فیفا پول دارد اما این پول‌ها حبس شده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برای واریز پول باید تا فینال آسیا صبر کنیم. البته این انتقال روند قانونی خودش را دارد اما با این شرایط تحریم‌ها امکانش بسیار پایین است که این اتفاق رخ دهد. ما هر کاری از دستمان بر بیاید به کار می‌گیریم که پول‌ها را به بازیکنان پرداخت کنیم.

وی با اشاره به درخشش «حامد لک» تصریح کرد: علیرضا بیرانوند، علی علیپور و حامد لک برای تیم زحمت زیادی کشیدند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم اما وقتی آل‌کثیر و حامد لک را جذب کردیم انتقاداتی به ما مطرح شد. این بازیکنان عاشق پرسپولیس بودند و گفتند که برای پیوستن به باشگاه بحث پول مطرح نیست حتی آنها پیشنهادات بهتر از پرسپولیس داشتند اما به این تیم پیوستند.

رسول‌پناه خاطرنشان کرد: هر کسی به پرسپولیس می‌آید انگیزه‌اش ۲ برابر می‌شود و این به خاطر پرسپولیس است. من خوشحالم که هواداران خوشحال هستند و خدا را شکر که شرمنده هواداران نشدیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha