۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84065074
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷۶ تُن توتون قاچاق در مهاباد کشف شد

۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲
کد خبر: 84065074
۱۷۶ تُن توتون قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد گفت: با تلاش ماموران مبارزه با کالای قاچاق این شهرستان یک محموله بزرگ به وزن ۱۷۶ تُنی توتون قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ سردار علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر قابل توجهی توتون قاچاق در انباری در شهرستان مهاباد، بررسی این موضوع در دستور کار تیم‌های عملیاتی پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی، در حضور نماینده اداره دخانیات و شرکت صنعت و معدن به انبار مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از محل، ۱۷۶ هزار کیلوگرم توتون قاچاق را کشف و ضبط کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ علیزاده تاکید کرد: قاچاقچیان اقتصاد داخلی و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند و پلیس با تمام توان خود با این افراد و اخلال‌گران اقتصادی برخورد می‌کند.

مهاباد یکی از محل‌های مهم گذر کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان‌غربی و استان کردستان به شهرهای عمقی کشور به شمار می‌رود.

اوایل اردیبهشت ماه سال جاری نیز در محور سه‌راهی "دارلک" این شهرستان در محور مهاباد - ارومیه یک محموله به وزن ۵۰۰ کیلوگرم انواع چای خارچی قاچاق با ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده بود.

این شهرستان با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha