۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84065856
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۳۱ کیلومتر راه روستایی در البرز گشایش یافت

۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۰۹
کد خبر: 84065856
۳۱ کیلومتر راه روستایی در البرز گشایش یافت

کرج - ایرنا - همزمان با سراسر کشور و با پیام ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری و با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، ۳۱ کیلومتر راه روستایی عصر دوشنبه در استان البرز گشایش یافت.

پروژه راه روستایی جوستان به گراب به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار هفت میلیارد تومان ، راه روستایی انگه - اهورا - امیرنان به طول ۳.۵ کیلومتر و صرف سه میلیارد تومان ، راه روستایی آران به طول سه کیلومتر و صرف ۱۲ میلیارد تومان ، راه روستایی قوهه - سنقرآباد به طول ۲ کیلومتر و صرف ۴۰۰ میلیون تومان ، راه روستایی قاسم آباد به طول سه کیلومتر و صرف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ، راه روستایی کوشک زر به طول ۲.۵ کیلومتر وصرف ۹۰۰ میلیون تومان ، جاده شهرستانک به طول ۶.۹ کیلومتر و صرف پنج میلیارد تومان و جاده آزادبر به طول ۱.۵ کیلومتر و با صرف ۸۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد.

با گشایش این راه ها بیش از چهار هزار خانوار روستایی در شهرستان های طالقان ، ساوجبلاغ ، اشتهارد و کرج از راه دسترسی مناسب برخوردار شدند.

امروز به طور همزمان ۲ هزارو۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در کشور با پیام ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری اسلامی ایران در آیینی با حضور وزیر راه وشهرسازی به میزبانی شهرستان طالقان گشایش یافت.

بنا به گفته محمد اسلامی تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید سه هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در کشور احداث و بهسازی می شود.

امروز نیز به مناسب روز ملی عشایر و روستا ۱۳ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در مناطق روستایی و عسایری کشور با پیام رییس جمهوری بهره برداری شد. 

۱۵ مهرماه به نام روز ملی عشایر و روستا نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha