مردم ۱۳ روستای سربیشه از خدمات کاروان نذر آب بهره‌مند می‌شوند

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: شهرستان سربیشه از روز گذشته میزبان کاروان نذر آب ۳ از خراسان رضوی است که در قالب این کاروان ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در ۱۳ روستا خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

محمدرضا رضایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کاروان از ۱۴ مهر میهمان مردمان سربیشه است و تا فردا چهارشنبه در روستاهای محروم به مدت سه روز خدمات مختلفی ارایه خواهد کرد.

وی گفت: این کاروان ۳۰ نفره در بخش‌های مختلف درمان، تیم سحر، تدارکات و پشتیبانی به ارایه خدمات مختلف درمانی، آموزشی و فرهنگی خواهند پرداخت.

وی از جایگزینی ۱۹ تانکر سه هزار لیتری و یک تانکر ۱۰ هزار لیتری در روستاهای محروم خبر داد و افزود: در قالب این کاروان ۲ هزار ماسک سه لایه و ۲۰۰ لیتر ماده ضدعفونی کننده بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار داشت: ۵۵۰ بسته غذایی، هزار و ۵۰۰ جفت کفش، ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و چهار هزار ثوب البسه از جمله اقلام اهدایی این کاروان در مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه در همین راستا ۱۰ سرویس بهداشتی هم با کمک خیران در این مناطق احداث می‌شود بیان کرد: طرح نذر آب ۳ در سه محور حمایت‌های معیشتی، خدمات درمانی و برخورد با تنش‌های آبی اجرایی می‌شود.

کاروان‌های نذر آب یک و ۲ از استان‌های یزد و اصفهان در هفته‌های گذشته با حضور در شهرستان‌های نهبندان و خوسف در خراسان جنوبی خدمات‌رسانی کردند و کاروان نذر آب ۳ از استان خراسان رضوی است.

اخبار مرتبط