هشت هزار بسته آموزشی در حاشیه شهر مشهد توزیع شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: هشت هزار بسته آموزشی و نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان مددجو و غیرمددجوی نیازمند در حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

حبیب‌الله آسوده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌های اهدایی در قالب همکاری مشترک میان این اداره کل با ستاد اجرایی فرامین حضرت امام(ره) تهیه و تامین شده است.

وی ادامه داد: هر بسته آموزشی به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است و اقلامی شامل کیف، دفتر و نوشت‌افزار است که بین دانش‌آموزان حاشیه شهر مشهد شامل دانش‌آموزان تحت پوشش و نیز غیرتحت پوشش می‌شود.

او اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار دانش‌آموز در استان زیر پوشش این نهاد هستند و از نظر برخورداری از تجهیزات آموزشی نوین در محرومیت به سر می‌برند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با توجه به تامین ۶۰ هزار دستگاه تبلت از سوی کمیته امداد مرکزی برای دانش‌آموزان محروم تحت پوشش، خراسان رضوی  برای تامین ۱۵ هزار دستگاه تبلت اعلام نیاز کرده است و امیدواریم این میزان تامین شود.

هم اکنون بیش از ۲۲۰ هزار خانواده در خراسان رضوی با حدود نیم میلیون نفر جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha