۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84067178
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نبی: قدرت تیم ملی فوتسال ایران در آسیا و جهان مشخص است

تهران- ایرنا- دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: آمادگی و قدرت تیم ملی فوتسال ما در آسیا و جهان مشخص است؛ تا جایی که می‌دانم جام ملت‌ها در کویت در زمان جدید اعلام شده، برگزار می‌شود و فدراسیون در توان خود با اعتبار و با منابع محدودی که دارد، تلاش می‌کند تا تدارکات لازم در موعد مقرر انجام شود.

به گزارش ایرنا، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال خطاب به اعضای تیم ملی فوتسال گفت: به شما و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. این سفر برای اولین بار انجام می‌شود و به همراه تیم فوتبال با پرواز و مسیری اختصاصی عازم هستید. در واقع این امر تجربه جدیدی برای تیم‌های ملی ما است.

وی ادامه داد: باتوجه به جلسه فدراسیون که با باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت النصر پیش آمده، در زمان مقتضی به جمع شما ملحق خواهم شد.

وی افزود: آمادگی و قدرت تیم ملی فوتسال ما در آسیا و جهان مشخص است. تا جایی که می‌دانم جام ملت‌ها در کویت در زمان جدید اعلام شده برگزار می‌شود و فدراسیون در توان خود با اعتبار و با منابع محدودی که دارد، در این شرایط سخت تلاش می‌کند تا تدارکات لازم در موعد مقرر انجام شود. همه اینها در کنار غیرت و نبوغ شما است که از بین ۱۰۰هزار فوتسالی اینجا در تیم ملی هستید.

وی در پایان گفت: تلاش ما بر این بود تا با انجام هماهنگی‌های لازم ، پرواز به خوب و راحتی داشته باشید و برایتان در این سفر و بازی تدارکاتی آرزوی موفقیت دارم.

داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال نیز درحاشیه مراسم بدرقه تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال به ازبکستان گفت: دبیرکل فدراسیون برای هماهنگی این اعزام علرغم مشکلات زیادی که وجود داشته و به خصوص هماهنگی پرواز اختصاصی که برای نخستین بار رقم خورده است، تلاش زیادی کرد تا تیم ملی فوتسال برنامه های خود را پیش ببرد.

وی ادامه داد: اردو و بازی تدارکاتی با ازبکستان کمک زیادی به آماده سازی ما برای جام ملتها می کند و به همت دبیرکل این امکان فراهم شده است.

پرهیزکار گفت: این تیم دست به دست هم داده تا آبرو دار خوبی برای فدراسیون فوتبال باشد و با یکدلی کادرفنی می توانیم به موفقیت های جدید دست پیدا کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha