استاندار خراسان شمالی: کودکان امروز وارثان اندیشه شهدای کربلا هستند

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی روز سه شنبه با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی کودک گفت: کودکان امروز وارثان حقیقی اندیشه و تفکر مهرگستر شهدای کربلا هستند و باید تلاش کنیم تا جهانی دور از جنگ، تبعیض، بی‌مهری و نامهربانی را برای آنها رقم بزنیم.

محمدعلی شجاعی در پیام خود آورده است: امسال روز جهانی کودک و هفته ملی کودک، همزمان با اربعین سالار شهیدان از راه رسیده است  تا بیشتر از همیشه یاد و خاطره کودکان و نوجوانان حماسه ساز کربلا را زنده نگه داریم  و روح و جانمان را به چشمه بی انتهای رحمت و مهربانی سالار شهیدان امام حسین(ع) و فرزندان نازنین ایشان پیوند بزنیم.

در پیام استاندار آمده است: امروز به نام شما رقم خورده است و با شعار آینده را باید ساخت به استقبال این روز بزرگ خواهیم رفت.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرده است:  روز جهانی کودک  فرصتی است نیکو برای اندیشیدن به کودکان و دنیای آنها و تلاش جهت بهبود کیفیت جهانی که در آن خواهند زیست. در این روزها و ماه ها که بیماری منحوس کرونا، لبخند زیبای کودکان را با ماسک سفید پوشانده است، سلامتی و شادی را برای کودکان جهان، آرزومندیم.

شجاعی همچنین در پیام خود اظهار داشته است: همه با هم باید در راه اعتلای خواسته های به حق کودکان تلاش کنیم.

استاندار خراسان شمالی از کودکان خواست تا در پالایش و سازندگی معنوی و بالندگی جامعه بکوشند تا در فضایی سالم و معطر که منشا تعالی و اوج است قدم بردارند.          

از ۱۲ تا ۱۷ مهر ماه هفته ملی کودک نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha