سرپرست: پیگیر کاهش محرومیت اعضای تیم والیبال آذرباتری هستیم

ارومیه- ایرنا- سرپرست تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: محرومیت سرپرست، سرمربی، مربی بدنساز و ۲ بازیکن تیم به قوت خود باقی است ولی از طریق رییس هیات استانی، پیگیر کاهش محرومیت در جلسه آتی کمیته انضباطی است.

سالار پاسبانی روز چهارشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا به این لحظه محرومیت این تیم لغو نشده و آرای کمیته انضباطی همچنان پابرجاست.

وی اضافه کرد: در این خصوص قرار است امروز، چهارشنبه یا شنبه هفته آینده جلسه اضطراری کمیته انضباطی در سازمان لیگ فدراسیون والیبال برگزار شود ضمن اینکه رییس هیات والیبال آذربایجان‌غربی در خصوص کاهش یا تعلیق محرومیت در حال رایزنی با فدراسیون است.

وی در خصوص شرایط تیم بعد از پنج باخت اظهار کرد: پتانسیل تیم آذرباتری بیش از این نبوده و تمام تلاش مجموعه کسب تجربه و عملکرد و تلاش خوب تیم در بازی‌هاست.

سرپرست تیم والیبال آذرباتری گفت: تا پایان فصل از کادرفنی حمایت می کنیم و برای تقویت تیم، نیم‌فصل تصمیم خواهیم‌گرفت.

تیم آذرباتری هم‌اکنون با پنج باخت در انتهای جدول لیگ برتر والیبال است و امروز با تیم فولاد سیرجان دیدار خواهدکرد.

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، بر اساس گزارش ناظر این مسابقه و به دلیل رفتار ناشایست در جریان و بعد از مسابقه، ۲ بازیکن شامل جاوید اسمعیل‌زاده و مهدی رضایی، توحید اصغری مربی بدنساز، ساسان خداپرست سرمربی و سالار پاسبانی سرپرست تیم آذرباتری ارومیه را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha