۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84069754
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی انبار علوفه یک میلیارد ریال در مهاباد خسارت برجاگذاشت

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: آتش‌سوزی در انبار علوفه یونجه در یکی از روستاهای این شهرستان یک میلیارد ریال خسارت به بار آورد.

رحمان احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عوامل آتش‌نشانی شهرداری مهاباد با اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله با سه دستگاه خودرو به روستای "کهنه‌ده" واقع در بخش مرکزی این شهرستان اعزام و با استقرار در محل حادثه اقدام به مهار آتش کردند.

وی با بیان اینکه ۱۰ مامور آتش‌نشانی در این عملیات شرکت داشتند، ادامه داد: در این حادثه انبار علوفه و پنج هزار بسته یونجه انباشت شده در آن در آتش سوخته و از بین رفت.

مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: در این حادثه ماموران با همکاری روستاییان پس از ۲ ساعت تلاش موفق به مهار آتش شدند.

احمدی با بیان اینکه این آتش‌سوزی در داخل روستا و در نزدیکی منازل مسکونی اتفاق افتاده بود، اظهار داشت: با اقدام به موقع ماموران، آتش‌سوزی مهار و از سرایت به منازل اطراف آن جلوگیری شد.

وی افزود: هفته گذشته نیز آتش‌سوزی در یک انبار علوفه کاه، یونجه و ادوات کشاورزی در روستای "حاجی‌خوش" از توابع این شهرستان چهار میلیارد ریال خسارت به‌بار آورد.

هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه‌سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha