۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۷
کد خبر: 84069994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کرونا جان هفت کرمانشاهی دیگر را گرفت

۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۷
کد خبر: 84069994
کرونا جان هفت کرمانشاهی دیگر را گرفت

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فوت هفت نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه گفت: با احتساب این تعداد، مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۶۷۹ نفر رسید.

«مهدی محمدی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه از هفت نفر فوت شده سه مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه است، افزود: همچنین در شبانه‌روز گذشته ۲ نفر در شهرستان کنگاور و در شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و هرسین نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه گفت: در شبانه‌روز گذشته ۲۲ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به پنج هزار و ۲۴ نفر رسید.

او تصریح کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۲ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان شناسایی شدند و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۶هزار و ۴۷۳ نفر رسید.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: اکنون ۵۰۹ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

محمدی اضافه کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۳هزار و ۹۷۳ نفر بستری و ۱۲هزار و ۷۹۸ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

او گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۷۰ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۴۹۲ هزار نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی چهار هزار و ۱۴۲ بیمار جدید از ظهر دیروز تا امروز ۱۸ مهر۱۳۹۹، گفت: یک هزار و ۷۸۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۹۲ هزار و ۳۷۸ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۸ هزار و ۹۸ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۴۰۱ هزار و ۳۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند اما هنوز چهار هزار و  ۳۹۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون چهار میلیون و ۲۵۷ هزار و ۷۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی یادآور شد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha