خراسان رضوی گرم می‌شود

۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷
کد خبر: 84070605
خراسان رضوی گرم می‌شود

مشهد- ایرنا- روند تدریجی افزایش میانگین دمای هوا در مناطق مختلف استان خراسان رضوی از روز دوشنبه هفته جاری در این استان آغاز می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز شنبه با بیان این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۶ درجه سلسیوس گزارش شده است که نسبت به دیروز تغییری نداشته و فردا یکشنبه نیز ثابت می‌ماند.

محمد غیوری افزود: بیشنیه دمای هوای مشهد برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری به ترتیب ۱۸ و ۲۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۶ درجه سلسیوس بود که با کاهش پنج درجه‌ای امشب به یک درجه خواهد رسید و از دوشنبه شب روند افزایشی را طی خواهد کرد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:  امروز آسمان صاف برای استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و برای چند روز آینده این شرایط تداوم دارد.

غیوری افزود: عصر امروز وزش باد به ویژه در مناطق بادخیز استان خراسان رضوی یعنی جنوب و جنوب ‌شرقی خراسان رضوی شدت می‌گیرد و از فردا از سرعت آن کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه زیر صفر و داورزن با بیشینه دمای هوای ۲۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

او اضافه کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha