۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۸:۴۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84073910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار کرج وضعیت شیوع کرونا را نگران کننده اعلام کرد

کرج - ایرنا معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج وضعیت شیوع کرونا را در این شهرستان نگران کننده اعلام کرد و از مردم خواست تا از خانه ها خارج نشوند. 

غفور قاسم پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ورود موج سوم کرونا در کشور و افزایش آمار جانباختگان ناشی از این بیماری،  از عموم مردم خواست تا جایی که ممکن است در خانه ها بمانند و در صورت ضرورت حضور در اجتماع نیز پوشش ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

وی ادامه داد:  جان انسانها در خطر است و از دست دادن روزانه بسیاری از همشهریان و هموطنان موضوع جدی است که نباید آن را ساده انگاشت.   

قاسم پور، شرایط را ویژه و حاد خواند و گفت: ظرفیت مراکز درمانی تکمیل شده است و در شرایط فعلی مجبور به فعال کردن نقاهتگاه ها هستیم بنابراین از شهروندان در خواست می شود هر گونه دید و بازدید، مسافرت و خریدهای غیر ضروری را لغو و تعطیل کرده آن را به زمان دیگری موکول کنند.

وی افزود: بنابراین از مردم می خواهیم که در مقابله با این بیماری، رفتار اجتماعی اگاهانه تری داشته باشند و مسوولان را در  شکست موج سوم این بیماری شوم یاری دهند.

وی یاد آورشد:   تیم هایی از بازرسان در دستگاه های مختلف فعال شده اند و با نظارت ویژه ای روند اجرای دستور العمل های بهداشتی را بررسی می کنند و در صورت مشاهده هرگونه بی توجهی برابر قانون برخورد جدی با خاطیان قوانین کرونایی برخورد می شود. 

 از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های البرز بستری شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha