۷۰ درصد تخت‌های بیمارستانی استان زنجان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: روند ابتلا به کرونا در زنجان افزایشی است و هم اکنون بیش از ۷۰ درصد تخت‌های بیمارستانی استان به بیماران کووید- ۱۹ اختصاص یافته است.

خدابخش مرادی نافچی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه افزایش نظارت‌ها برای حفظ جان مردم در دستور کار قرار دارد، افزود: در شرایطی که شیوع کرونا روزانه جان بسیاری از هموطنان را می گیرد، بر همگان واجب است در جهت قطع زنجیره انتقال این ویروس و حفظ جان افراد جامعه تلاش کنند.

وی یادآورشد: واحدهای تولیدی، صنفی و خدماتی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند تذکر و اخطار قانونی قانونی دریافت می کنند و در صورت تداوم بی‌توجهی پلمب خواهند شد.
مرادی نافچی همچنین از وضعیت نظارت ها و عدم رعایت پروتکل ها توسط بعضی از افراد جامعه انتقاد کرد و گفت: ادبیات بازرسی و نحوه برخوردها باید تغییر، اصلاح و جدی شود.
وی ضمن بازدید از نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف در ابهر، تصریح کرد: در شرایطی که ماسک بیش از نیاز استان تولید و عرضه می شود، بهانه ای برای نزدن ماسک وجود ندارد و این حداقل اقدامی است که هر یک از افراد جامعه باید با مسوولیت پذیری نسبت به آن اقدام کنند. 

فرماندار ابهر نیز از بلوک بندی نظارتی این شهرستان و تشکیل ۱۵تیم بازرسی برای رصد اصناف و اماکن خبر داد و گفت: شهرستان ابهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و تاکنون بیش از ۷۳ نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha