امدادگران قزوین، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را به مردم تذکر می‌دهند

قزوین – ایرنا – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: امدادگران این جمعیت از امروز با حضور در خیابان‌های پر تردد سطح استان، موارد بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع کرونا به مردم هشدار می‌دهند و بر لزوم در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال این ویروس تاکید می‌کنند.

حسن آصفی روز سه شنبه با اعلام این خبر، افزود: ویروس کرونا هنوز در حال مبتلا کردن افراد زیادی در جهان و کشور ایران است و در تلاش هستیم با ارائه آموزش‌های مورد نیاز و تاکید بر استفاده از ماسک، عموم شهروندان را از دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا آگاه کنیم.

وی گفت: در این طرح، تیم‌های امداد جمعیت هلال احمر استان در کوچه و خیابان‌های شهر حضور یافته و با استفاده از خودروهای امدادی سیار نسبت به شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از آن به مردم هشدار می‌دهند.

این مسوول افزود: با توجه به اینکه حضور شهروندان در بازارها، پاساژها و دیگر مراکز خرید موجب تجمع‌ و ازدحام شده و شرایط انتقال ویروس را ایجاد می‌کند از شهروندان درخواست داریم که از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری نمایند.

آصفی گفت: این طرح به مدت یک هفته در سطح استان اجرایی خواهد شد تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کرده و از تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان بکاهیم.

استان قزوین هم اینک از نظر شیوع کرونا در وضعیت فوق قرمز و فرابحرانی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha