۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 945
کد خبر: 84080185
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۲ خدمت غیرحضوری جدید برق تبریز برای پیشگیری از شیوع کرونا

تبریز- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با هدف حفظ سلامت ارباب رجوع و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با افزوده شدن ۱۲ خدمت غیرحضوری جدید، تعداد خدمات غیرحضوری این شرکت به ۴۰ خدمت افزایش یافت.

عادل کاظمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌های طراحی شده در شرکت توزیع برق تبریز در راستای سیاست‌های شرکت توانیر، اهداف دولت الکترونیک و تکریم مردم، مشترکان برق تبریز بدون مراجعه‌ی حضوری به ادارات و امور تابعه‌ی برق تبریز، می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: با عنایت به ضرورت توسعه‌ خدمات غیرحضوری به جهت بهبود سلامت و رفاه اجتماعی، علاوه بر ۲۸ خدمت ارایه شده در حوزه‌ خدمات مشترکان تحت عناوین تغییر نام، فروش انشعاب، صدور قبض المثنی، سوابق مصرف و صورتحساب، اعلام کارکرد کنتور و غیره از ابتدای مهرماه سال‌جاری ارائه‌ ۱۲ خدمت از خدمات حوزه‌ی بهره‌برداری به مجموعه‌ی خدمات غیرحضوری این شرکت افزوده شد.

به گفته وی؛ این ۱۲ خدمت جدید شامل ثبت خسارات وارده به شبکه‌ی برق، ثبت سرقت برق، ثبت خسارات وارده به مردم از شبکه‌های توزیع برق، درخواست رفع حریم برق، درخواست رفع خطر از تاسیسات مخاطره‌آمیز برق، درخواست اعمال خاموشی از سوی مشترک، مشاهده‌ی برنامه‌ی خاموشی‌های از پیش تعیین شده‌ی برق، دریافت گزارش خاموشی‌های برق، درخواست رفع خاموشی‌های مشترکین برق، درخواست رفع مشکل ولتاژ شبکه‌ی برق، درخواست رفع خاموشی معابر و در نهایت استعلام شبکه‌ی برق موجود توسط سازمان‌ها و ادارات دولتی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: مشترکان برق تبریز می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.toztab.ir  و استفاده از بخش میز خدمت الکترونیکی، تمام خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند.

کاظمی افزود: در صورت بروز هرگونه نارسایی در شبکه‌ برق، سامانه‌ تلفنی ۱۲۱ نیز به صورت شبانه‌روزی جهت خدمات‌رسانی فعالیت می‌کند.

بیش از ۲ میلیون نفر مشترک برق تبریز بوده و یک میلیون و ۱۲ هزار و ۷۳۰ مشترک شهری و روستایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha