جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز دوشنبه در حاشیه این ارتباط مردمی به خبرنگار ایرنا گفت: سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی بین مردم و پلیس است و مردم میتوانند نظرات خود در خصوص عملکرد کارکنان ناجا و شکایات احتمالی خود را از طریق این سامانه مطرح و پیگیری کنند.
سرتیپ ابراهیم قربانزاده افزود: امروز و در این ارتباط به ۷۸ تماس مردمی از طریق این سامانه پاسخگویی شد.
وی ادامه داد: تخفیفات توقفگاهها، مساعدت در روند استخدامی، موضوعات ترافیکی و بحثهای امنیتی و انتظامی از مهمترین محورهای این تماسها بود.
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: همچنین در این برنامه از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسیتماس و ارتباط دو شهروند منتخب خراسانی که با سامانه ۱۹۷ در تماس بودند، با معاون هماهنگکننده ناجا برقرار شد.
سامانه تلفنی ۱۹۷ ویژه طرح شکایات، انتقادات و پیشنهادهای مردمی از مجموعه نیروی انتظامی است.
هفته نیروی انتظامی با شعار "با هم برای امنیت و سلامت" از ۲۷ مهر ماه آغاز شده است.
نظر شما