بیشترین شکایات مردمی از تخلف بازار میوه و تره‌بار کرمان گزارش شد

کرمان - ایرنا - مشاور و مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: بیشترین شکایات مردمی طی ۶ ماه ابتدای امسال به ترتیب از تخلفات اقتصادی واحدهای صنفی موجود در بازار میوه و تره‌بار، انواع نان، فروش موبایل، آب میوه و بستنی و لوازم خودرو بوده است.

علیرضا ابوالحسنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکهزار و ۴۴۸ مورد گزارش و شکایات مردمی به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان طی نیمه نخست امسال واصل شد.

وی اظهار داشت: از این میزان یکهزار و ۱۳۳ شکایت مربوط به بخش کالا و ۳۱۵ شکایت از بخش خدمات ثبت شده است.

مشاور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: ۳۳۰ مورد از این میزان در دست بررسی، ۴۶۵ مورد احراز تخلف و ارجاع برای صدور رای و حکم، ۴۵۵ مورد تنظیم نشدن برگ گزارش بازرسی و ۱۹۸ شکایت با جلب رضایت شاکی پرونده خاتمه یافته است.

وی اضافه کرد: ۷۲۰ شکایت دریافتی به صورت تلفنی، ۴۸۲ مورد حضوری، ۱۲۴ مورد کتبی، یک شکایت از سایت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ۱۰۶ شکایت از طریق پیامگیر، ۲ شکایت سایت ۱۲۴، و ۱۳ مورد از طریق سایت ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان کرمان دریافت شد.

ابوالحسنی از شهروندان درخواست کرد که در مورد مشاهده هرگونه تخلف ازجمله گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کالا مراتب را به سرعت به شماره تماس ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان و به شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند.

همزمان با افزایش قیمت ها در بازار و مشکلات اقتصادی مردم، شکایت‌های مردمی از بخش‌های مختلف بازار نیز افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha