۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 84081860
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پیکر شهید مدافع سلامت در اصفهان تشییع شد

۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۱
کد خبر: 84081860
پیکر شهید مدافع سلامت در اصفهان تشییع شد

اصفهان – ایرنا - مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع سلامت علی برجیس پرستار اورژانس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی قلب شهید چمران اصفهان روز سه شنبه برگزار شد.

به گزارش ایرنا،  شهید برجیس پس از یک هفته ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و بستری شدن در بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان شب گذشته درگذشت.

 شمار شهیدان مدافع سلامت در اصفهان تاکنون به ۹ تن رسیده است.

 استاندار اصفهان  در پیامی شهادت علی برجیس مدافع سلامت را به خانواده آن شهید که در راه خدمت به مردم برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست داد تسلیت گفت.

عباس رضایی  افزود : اینجانب فقدان تاثر انگیز این مدافع سلامت را به خانواده سوگوار ایشان ،جامعه فرهیخته پزشکی و درمانی،بویژه کادر درمان بیمارستان چمران و مردم شهیدپرور استان اصفهان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم سلامتی و صبر جزیل از خداوند منان مسالت دارم.

حدود پنج هزار نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در عرصه مقابله با بیماری کرونا فعالیت دارند.

بنا به اعلام نظام پرستاری کشور، حدود ۷۰ هزار پرستار طی ماه‌های گذشته در کشور در خط مقدم مدافعان سلامت هستند و تاکنون بیش از ۳۱ هزار نفر آنها به بیماری کووید۱۹ مبتلا  و ۲۶ هزار نفر آنها درمان شدند اما از این تعداد ۵۴ نفر تاکنون جان باخته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha