۱۵۸ فقره تخلف برای تولید و عرضه ماسک در آذربایجان شرقی تشکیل شد

تبریز- ایرنا - سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: در هفت ماه سال جاری یکهزار و ۲۶۰ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی عرضه کننده ماسک انجام شده و برای واحدهای متخلف ۱۵۸ فقره پرونده تشکیل شده است.

یوسف پایدار روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات نظارتی بر تولید و توزیع ماسک در هفت ماهه سال جاری، گفت: برای واحدهای متخلف ۸۲ میلیارد ریال جریمه تعیین شده و به مراجع رسیدگی کننده معرفی شده اند .

وی همچنین از کشف انواع مواد ضد عفونی کننده خبر داد و گفت: در جریان نظارت و بازرسی های انجام شده ۴۹۲ لیتر و ۳۱۳ بطری محلول ضد عفونی کننده و ۲۴ هزار و ۶۴۸ عدد پد ضد عفونی کننده کشف شد .

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر تداوم گشت های مشترک نظارتی با سایر دستگاه های متولی تأکید کرد و افزود: تعداد ۵۸۱ هزار و ۷۰۱عدد انواع ماسک به علت تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کشف شد.

وی اعلام کرد: در سال جاری همچنین یکهزار و ۸۷۰ لیتر الکل سفید و یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۳۱۰ عدد دستکش لاتکس در این استان کشف و ضبط شد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha