فعالیت های بهداشتی و خدماتی سپاه قزوین تا ریشه کنی کرونا ادامه  می یابد

قزوین-ایرنا-معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تا نابودی کامل بیماری کرونا به فعالیت های معیشتی، خدماتی و بهداشتی خود ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حمزه برین روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا ) قزوین اظهار داشت: امروز یکی از مهم ترین مولفه های مدیریت و خدمت گذاری در جمهوری اسلامی ایجاد تعامل و همکاری بین مسوولان و مردم است که اگر این مهم به درستی در کشور انجام شود بسیاری از مشکلات برطرف می گردد.
وی افزود: مسوولان با این باور که خادم مردم هستند باید وارد صحنه شده و انتظارهای به حق و درست مردم را در زمینه های معیشتی، اقتصادی و فرهنگی جامه عمل بپوشانند.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مردم، انقلاب اسلامی را متفاوت از نظام دیکتاتوری، شاهنشاهی و لیبرالی  می دانند و این اتفاق رسالت و تکلیف مسوولان را سنگین تر می کند و نمی توان از این موضوع به راحتی عبور کرد.
این مسوول با اشاره به اینکه مردم عملکرد مسوولان را به صورت مستمر رصد می کنند، اظهار داشت: امروز پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی ایران می توان نتیجه گرفت که اقدام های خوبی در زمینه ها و عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و غیره انجام شده و  آرمان انقلاب اسلامی در بسیاری از مناطق دنیا در حال انتشار است که این مهم باید تقویت شود.
برین با اشاره به اینکه سپاه پاسداران همواره به دنبال تعامل و همکاری با رسانه ها بوده است، اضافه کرد: سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین وظیفه خود می داند که رسالت رسانه ای خود را به درستی انجام دهد و در زمینه های مختلف این بخش تاثیرگذار باشد. 
وی با اشاره به اقدام های سپاه در زمینه کرونا اظهار داشت: سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از نخسین روزهای شیوع بیماری کرونا در کشور ماموریت های مختلفی را در زمینه های گندزدایی معابر، کمک مومنانه، ارایه خدمات بهداشتی، تولید ماسک و غیره داشته که تمامی این موارد در حال حاضر هم در جریان است.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه براساس دستور مقام معظم رهبری سپاه تا زمان نابودی این ویروس در کنار مردم خواهد بود، اضافه کرد: همانگونه که روزگاری رزمندگان و نیروهای مسلح در جنگ تحمیلی برای حفظ انقلاب اسلامی و کمک رسانی به مردم تلاش می کرد امروز هم رسالت خود را در تامین بسته های معیشتی، انجام خدمات بهداشتی و پزشکی و خدمت رسانی به مردم می داند و این رسالت را تا روز آخر این بیماری انجام خواهد داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha