جدیدترین دستگاه رادیولوژی در بیمارستان بوعلی زاهدان راه‌اندازی شد

زاهدان- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: جدیدترین و استانداردترین دستگاه رادیوژی دیجیتال سیستان و بلوچستان در بیمارستان بوعلی زاهدان در چرخه ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت.

دکتر قاسم میری علی آباد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به وضعیت فعلی بیمارستان بوعلی زاهدان و پذیرش بیماران کرونایی در این مرکز درمانی و از طرفی با توجه به نیاز سریع کادر درمان به خدمات تصویر برداری نوین این دستگاه رادیولوژی در این بیمارستان نصب شد.

وی ادامه داد: قابلیت تصویر برداری سریع با کیفیت بسیار بالا بدن نیاز به فیلم، قرار گرفتن تصویر در سیستم PACS  و مشاهده و ارزیابی سریع پزشکان، قدرت زوم نواحی آسیب دیده با کیفیت عالی و کاهش میزان اشعه به اپراتور از قابلیت‌های این دستگاه مدرن رادیولوژی در این بیمارستان است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بخش سی تی اسکن و رادیولوژی بیمارستان بصورت شبانه روزی و سه شیفت در حال ارائه خدمات به بیماران هستند به طوریکه پیش‌بینی می‌شود در سه شیفت بیش‌از ۳۰۰ نفر از خدمات تصویر برداری این دستگاه بهره‌مند شوند.
استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی در حوزه بهداشت و درمان به سه حوزه شمال، مرکز و جنوب تقسیم شده که دانشگاه علوم پزشکی زابل پنج شهرستان شمالی استان، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۶ شهرستان مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ۱۲ شهرستان جنوبی استان را زیرپوشش دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha