تمرینات تیم والیبال آذرباتری ارومیه بعد از ۲ هفته تعطیلی آغاز شد

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: بعد از تعطیلی ۲ هفته‌ای، تمرینات تیم از ابتدای این هفته برای حضور در ادامه لیگ برتر آغاز شده است.

ساسان خداپرست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مثبت بودن تست کرونای چند بازیکن و لغو مسابقات لیگ، دلیل تعطیلی تمرینات تیم بود که با آغاز دوباره آن، تیم را آماده رویارویی در ۲ دیدار سخت با تیم‌های فولادسپاهان و سایپا می‌کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری متمرکز بازی‌ها و انجام تست‌های کرونا در یک آزمایشگاه در تهران، انتظار داریم مشکلات کمتری برای بازیکنان تیم آذرباتری پیش بیاید و در ادامه مسابقات با شرایط مناسبی رقابت‌ها را دنبال کنیم.

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه در مورد اتفاقات دیدار با پیکان که منجر به محرومیت تیم شد، اظهار کرد: در دیدار هفته پنجم اتفاقاتی در پایان بازی رخ داد که برای جدا کردن بازیکنان و پایان حواشی تلاش کردم و بازیکنان تیمم را به رختکن فرستادم با این حال متاسفانه علی‌رغم تصاویری که در شبکه خبر نیز نمایش داده شد، سازمان لیگ مرا هم با محرومیت مواجه کرد.

خداپرست گفت: این اتفاقات و تصمیماتی که به ضرر نمایندگان ارومیه تمام می‌شود، متاسفانه اختلافاتی را بین هواداران ارومیه و فدراسیون ایجاد می‌کند که امیدوارم هیچ‌گاه چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

لیگ برتر والیبال بعد از تعطیلی ۲ هفته‌ای موقت، قرار است از روز یکشنبه به صورت متمرکز در تهران پیگیری شود.

تیم آذرباتری در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارد و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر روز یکشنبه /۱۸ آبان/ با فولاد سپاهان و سه‌شنبه /۲۰ آبان/ با سایپا دیدار کند.

اخبار مرتبط