۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۲۳:۴۷
کد خبر: 84098118
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار میشیگان: رفتار ترامپ ضربه به دمکراسی آمریکا است

تهران- ایرنا- فرماندار میشیگان همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از رفتار دونالد ترامپ انتقاد کرد و این رفتار را ضربه به دمکراسی آمریکا خواند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه سی ان ان، "گرتچن ویتمن" فرماندار میشیگان امروز در پاسخ به پرسشی  در این رابطه که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا وی را طی یک گردهمایی انتخاباتی هدف قرار داد، گفت: فعالیت های انتخاباتی دو نامزد این انتخابات بیانگر دیدگاه متفاوت دو طرف است.

وی افزود: زمانیکه دونالد ترامپ دکتر آنتونی فائوچی عضو ارشد نیروی ویژه مبارزه با کرونا در آمریکا و همچنین یک فرماندار کنونی( فرماندار میشیگان) را هدف قرار می دهد، این  یک لحظه خطرناکی است. این رفتار ضد آمریکایی است. این رفتارهای ترامپ که تضعیف کننده دمکراسی آمریکاست در حال ضربه زدن به هر شهروند این کشور است.

اظهارات این فرماندار ایالتی آمریکا درحالی مطرح شده است که بیش از سه میلیون نفر در این ایالت پیشتر رای خود را داده اند.

پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از ساعاتی پیش آغاز شده و طبق گزارش های منتشر شده هیچ یک از مراکز انتخاباتی آمریکا برای جلوگیری از حمله هکرها به اینترنت متصل نیستند.

براساس اعلام پروژه انتخابات آمریکا، بیش از ۹۶ میلیون نفر در رای گیری زودهنگام شرکت کرده اند، رقمی که تقریبا ۷۰ درصد از مجموع آرا سال ۲۰۱۶ را تشکیل می دهد.

تقریبا ۶۰ میلیون رای اولیه از طریق پستی ارسال شده که حدود دو برابر مجموع آرایی است که چهار سال پیش از طریق پست فرستاده شد.

بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند ایالت حساس جلو است، اما ترامپ رقیب جمهوریخواه وی تنها در چند روز گذشته، اختلاف خود با بایدن را در نظرسنجی ها کاهش داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha