۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84100630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

غلظت آلاینده‌ها در اصفهان افزایش می‌یابد

۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کد خبر: 84100630
غلظت آلاینده‌ها در اصفهان افزایش می‌یابد

اصفهان- ایرنا- مدیرکل هواشناسی اصفهان گفت: غلظت آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان و شهرهای صنعتی این استان در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

حمیدرضا خورشیدی روز جمعه در گفت‌ و گو با ایرنا اظهارداشت: با توجه به استقرار جوی به نسبت پایدار بر روی استان تا سه روز آینده شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی مهیاست.

وی بیان کرد: وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان در این مدت به‌صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد  پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: پایداری جو از امروز جمعه تا سه روز آینده موجب غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا بویژه در ساعت اولیه روز در کلان‌شهر اصفهان بویژه مناطق پر تردد و شهرهای صنعتی استان خواهد شد.

وی ادامه داد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

خورشیدی گفت: گاهی افزایش ابر از امروز جمعه تا یکشنبه در بیشتر مناطق استان اصفهان پیش بینی می شود و بیشینه دمای هوا از روز شنبه تا یکشنبه بین سه تا پنج درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

وی افزود: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت روز گذشته به ۲۵ درجه سانتی‌گراد و امروز صبح هم در خنک ترین ساعت به چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید.

مدیرکل هواشناسی اصفهان اضافه کرد: برای کلانشهر اصفهان در روز شنبه (فردا)، هوای قسمتی ابری و غبار صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز یکشنبه، هوای قسمتی ابری و غبار صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha